Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

Page Rank

Jeden z liczbowych wskaźników jakości strony, wykorzystywany przez Google.

Bazując na powszechnie dostępnych uproszczonych informacjach wiemy, że algorytm Page Rank określa jakość treści strony na podstawie ilości (oraz jakości) linków do niej kierujących. Strony linkujące o wysokim wskaźniku PR mają w tym algorytmie większą siłę oddziaływania na ostateczny wynik strony, do której linkują, niż strony o mniejszej popularności.

Szczegóły funkcjonowania algorytmu nie są znane. NIE jest również prawdą, jakoby wyższy wskaźnik Page Rank przekładał się na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. W chwili obecnej prawdopodobnie ma on znaczenie bardziej historyczne niż wymierne.

Nie jest jedynym lub głównym spośród algorytmów używanych do wyznaczania pozycji w wynikach wyszukiwania Google, stanowi tylko jeden z bardzo wielu czynników, które dopiero w połączeniu wpływają na ostateczny wynik.

Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook