Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

Brand collateral

Jest to zunifikowany zestaw środków pomocniczych (towarzyszących) stosowanych do promocji marki oraz wsparcia sprzedaży produktów lub usług. Są to materiały zaprojektowane zgodnie z wizerunkiem i wartościami marki.

Teraz prościej - do materiałów typu brand collateral należą m.in.: wizytówki, papier firmowy, koperty, broszury, strony internetowe, opakowania, obrandowane pojazdy, a nawet prezentacje multimedialne czy strona marki na facebook-u.

Natomiast różnicą pomiędzy materiałami brand collateral a "zwykłymi" wizytówkami i inną poligrafią jest z góry założony cel, jaki chcemy poprzez zestaw takich materiałów osiągnąć.

Wszystkie te elementy zaprojektowane muszą być na podstawie wcześniej opracowanej i konsekwentnie wdrażanej strategii promocji marki. Ich jakość i treść odpowiadają za wrażenia potencjalnych odbiorców podczas pierwszego kontaktu z marką oraz jej dalszą rozpoznawalność.

Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook