Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

Identyfikacja wizualna Inne nazwy: corporate identity, ci

Podstawowe zagadnienie z zakresu "kreowania wizerunku firmy". Identyfikacja wizualna to zbiór wszystkich działań, wartości i symboli mających na celu stworzenie wyraźnej tożsamości firmy, marki lub produktu na tle konkurencji.

Identyfikacja wizualna rozpoczyna się od określenia nazewnictwa (naming) i znaku graficznego (logo, logotypu) przez właściwy dobór kolorystyki oraz kroju czcionek, a na przygotowaniu strony internetowej i innych materiałów promocyjnych (zgodnych z ustalonymi dla danej kreacji zasadami) kończąc.

Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook