Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

Linki sponsorowane Inne nazwy: reklama kontekstowa, PPC, pay per click

Forma reklamy internetowej, polegająca na wyświetlaniu odnośników do wybranej strony ponad listą normalnych wyników wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Opłaty za tę formę reklamy są najczęściej naliczane na podstawie ilości kliknięć w link.

Poza wyświetlaniem w wynikach wyszukiwania, linki sponsorowane mogą również być umieszczone na współpracujących z systemem reklamy kontekstowej serwisach internetowych. Wówczas reklama wyświetlana jest zależnie na stronach posiadających odpowiedni kontekst (wspólną tematykę ze stroną, którą promuje link sponsorowany).

Najpopularniejszym systemem linków sponsorowanych jest Google AdWords.

Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook