ATL Inne nazwy: Above the Line
ATL (Above the Line) - ogół konwencjonalnych i standardowych działań reklamowych prowadzonych za pomocą tradycyjnych, ogólnodostępnych mediów, tj. telewizji, radia, prasy, reklamy zewnętrznej i wewnętrznej.
Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.
ATL (Above the Line) - ogół konwencjonalnych i standardowych działań reklamowych prowadzonych za pomocą tradycyjnych, ogólnodostępnych mediów, tj. telewizji, radia, prasy, reklamy zewnętrznej i wewnętrznej.
Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.
Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)
Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.
Sprawdź jakość swojej strony www!
https://webspeed.intensys.pl/Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)
https://whois.intensys.pl/Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych
Słownik pojęć internetowo-reklamowych
https://slownik.intensys.pl/