Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

Google AdWords

System reklam kontekstowych (współpracujących z Google AdSense) i linków sponsorowanych Google.

Możliwe jet tworzenie kampanii linków sponsorowanych na podstawie wybranych słów kluczowych (wówczas linki sponsorowane są widoczne w wynikach wyszukiwania Google) oraz poprzez wybór tematyki stron internetowych, na których reklamy mają być wyświetlane.

Rozliczenie następuje według modeli: CPC, CPM i CPA.

Pozycja i częstość wyświetlania linków sponsorowanych zależy ustalonej przez reklamodawcę maksymalnej stawki CPC oraz w mniejszym stopniu - od jakości samej reklamy.

Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook