Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

Grupa docelowa Inne nazwy: target audience

Zbiór osób będących potencjalnymi odbiorcami określonych produktów lub usług, dla których przygotowany jest specjalnie dopasowany przekaz reklamowy.

Typowanie grupy docelowej opiera się na określeniu doborze cech i kryteriów społecznych, np. wieku, płci, miejsca zamieszkania, wykształcenia, liczby dzieci czy stanu posiadania. Zakładamy przy tym, że osoby o takich samych lub podobnych cechach w zbliżony sposób dokonują decyzji zakupowych.

Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook