Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

E-commerce 2.0

Wprowadzone na wzór i powiązane z Web 2.0 pojęcie określające nowoczesne narzędzia i metody sprzedaży elektronicznej.

6 zasad E-commerce 2.0:

  • Sprzedawaj wszędzie - oczekiwania klientów, co do sposobu nabywania produktów, ewoluowały przez ostatnie lata. Konieczne jest sprzedawanie z użyciem wielu nowych kanałów sprzedaży elektronicznej. Nie tylko przy pomocy sklepów internetowych, ale również np. serwisów aukcyjnych, porównywarek cen itp.
  • Celuj w rynki niszowe - utarło się przekonanie, aby sprzedawać jak najwięcej i zdobywać klientów ceną na rynku wypełnionym konkurencją. Nowe podejście polega na znalezieniu sobie niszy rynkowej, do której oczekiwań szczegółowo dopasowujemy naszą ofertę i sposób obsługi klientów.
  • Decentralizacja treści - powstaje coraz więcej porównywarek cen, serwisów umożliwiających ocenę jakości dostępnych na rynku produktów i usług. Nie od dzisiaj klienci wymieniają się też opiniami na forach, blogach i serwisach społecznościowych. Skuteczna sprzedaż w dobie E-commerce 2.0 wymaga aktywnej obecności firmy w tych miejscach, odpowiedniej promocji z ich wykorzystaniem i współpracę z ich użytkownikami.
  • Sprzedaż personalizowana - zakupy przez Internet powinny być jeszcze łatwiejsze i szybsze oraz dopasowane do odbiorcy.
  • Integracja i współpraca - środowisko E-commerce 2.0 opiera się na wielu powiązanych ze sobą technologiach i narzędziach wymagających dynamiczną wymianę informacji, co pozwoli na zwiększenie lojalności obecnych klientów i przyciągnięcie nowych.
  • Informacja jest najważniejsza - zbieraj informacje na temat Twojej branży i rynku ze wszystkich źródeł. Analizuj je i znajduj nowe możliwości i cele biznesowe.
Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook