Słownik pojęć
internetowo-reklamowych

Wpisz w poniższe pole termin, którego definicji szukasz.

odrobina cierpliwości...

E-commerce 2.0

Wprowadzone na wzór i powiązane z Web 2.0 pojęcie określające nowoczesne narzędzia i metody sprzedaży elektronicznej.

6 zasad E-commerce 2.0:

  • Sprzedawaj wszÄ™dzie - oczekiwania klientów, co do sposobu nabywania produktów, ewoluowaÅ‚y przez ostatnie lata. Konieczne jest sprzedawanie z użyciem wielu nowych kanałów sprzedaży elektronicznej. Nie tylko przy pomocy sklepów internetowych, ale również np. serwisów aukcyjnych, porównywarek cen itp.
  • Celuj w rynki niszowe - utarÅ‚o siÄ™ przekonanie, aby sprzedawać jak najwiÄ™cej i zdobywać klientów cenÄ… na rynku wypeÅ‚nionym konkurencjÄ…. Nowe podejÅ›cie polega na znalezieniu sobie niszy rynkowej, do której oczekiwaÅ„ szczegółowo dopasowujemy naszÄ… ofertÄ™ i sposób obsÅ‚ugi klientów.
  • Decentralizacja treÅ›ci - powstaje coraz wiÄ™cej porównywarek cen, serwisów umożliwiajÄ…cych ocenÄ™ jakoÅ›ci dostÄ™pnych na rynku produktów i usÅ‚ug. Nie od dzisiaj klienci wymieniajÄ… siÄ™ też opiniami na forach, blogach i serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Skuteczna sprzedaż w dobie E-commerce 2.0 wymaga aktywnej obecnoÅ›ci firmy w tych miejscach, odpowiedniej promocji z ich wykorzystaniem i współpracÄ™ z ich użytkownikami.
  • Sprzedaż personalizowana - zakupy przez Internet powinny być jeszcze Å‚atwiejsze i szybsze oraz dopasowane do odbiorcy.
  • Integracja i współpraca - Å›rodowisko E-commerce 2.0 opiera siÄ™ na wielu powiÄ…zanych ze sobÄ… technologiach i narzÄ™dziach wymagajÄ…cych dynamicznÄ… wymianÄ™ informacji, co pozwoli na zwiÄ™kszenie lojalnoÅ›ci obecnych klientów i przyciÄ…gniÄ™cie nowych.
  • Informacja jest najważniejsza - zbieraj informacje na temat Twojej branży i rynku ze wszystkich źródeÅ‚. Analizuj je i znajduj nowe możliwoÅ›ci i cele biznesowe.
Reklama

Lista haseł

Zaproponuj hasło do opracowania!

Co to jest?

Właśnie przeglądasz słownik pojęć związanych z Internetem i branżą reklamową. Powstał, aby usystematyzować podstawową wiedzę z wymienionych dziedzin oraz przedstawić ją w sposób możliwie prosty i zrozumiały.

Realizujemy projekt z myślą o osobach niezaznajomionych z często skomplikowaną terminologią. Stąd nie znajdziesz tutaj bardzo szczegółowych opisów pełnych technicznego żargonu. :)

Baza terminów jest stale rozwijana. Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię definicji, możesz zasugerować nam jej opracowanie.

Pozostałe narzędzia

webspeed

Sprawdź jakość swojej strony www!

https://webspeed.intensys.pl/

whois

Sprawdź szczegółowe dane domeny (abonent, rejestrator, serwery dns, listy spamowe)

https://whois.intensys.pl/

gspot

Sprawdź pozycję strony w Google
dla wybranych słów kluczowych

https://gspot.intensys.pl/

Słownik pojęć

Słownik pojęć internetowo-reklamowych

https://slownik.intensys.pl/
Do góry
Facebook